Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Twee kinderen vertellen hoe zij hun geloof beleven. Zo komen we meer te weten over de geschiedenis van hun godsdienst, de rituelen, de gebouwen, de feesten en de belangrijkste figuren ... Ieder deeltje bestaat uit verschillende hoofdstukken die telkens eindigen met doe-opdrachten.
Boeddhisme --- Buddhism --- Juvenile literature --- 210.3 --- wereldgodsdiensten --- boeddhisme --- basisonderwijs --- geloof --- 214.3 --- wereldgodsdiensten - inleidingen --- Wereldgodsdiensten ; inleidingen --- Wereldgodsdiensten --- Wereldgodsdienst
Choose an application
Twee kinderen vertellen hoe zij hun geloof beleven. Zo komen we meer te weten over de geschiedenis van hun godsdienst, de rituelen, de gebouwen, de feesten en de belangrijkste figuren ... Ieder deeltje bestaat uit verschillende hoofdstukken die telkens eindigen met doe-opdrachten.
Hindoeïsme --- Hinduism --- Juvenile literature --- 210.3 --- wereldgodsdiensten --- hindoeïsme --- basisonderwijs --- geloof --- 214.4 --- wereldgodsdiensten - inleidingen --- Wereldgodsdiensten ; inleidingen --- Wereldgodsdiensten --- Wereldgodsdienst --- Hindoeïsme
Choose an application
Twee kinderen vertellen hoe zij hun geloof beleven. Zo komen we meer te weten over de geschiedenis van hun godsdienst, de rituelen, de gebouwen, de feesten en de belangrijkste figuren ... Ieder deeltje bestaat uit verschillende hoofdstukken die telkens eindigen met doe-opdrachten.
Jodendom --- Judaism --- Juvenile literature --- 210.3 --- wereldgodsdiensten --- jodendom --- basisonderwijs --- geloof --- 213 --- wereldgodsdiensten - inleidingen --- Wereldgodsdiensten ; inleidingen --- Wereldgodsdiensten --- Wereldgodsdienst --- Kunst --- Literatuur --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Noorwegen --- Maatschappij --- Vlaanderen --- Vlaams --- Emigratie --- Vrouw --- Geschiedenis --- Voorlichting
Choose an application
Twee kinderen vertellen hoe zij hun geloof beleven. Zo komen we meer te weten over de geschiedenis van hun godsdienst, de rituelen, de gebouwen, de feesten en de belangrijkste figuren ... Ieder deeltje bestaat uit verschillende hoofdstukken die telkens eindigen met doe-opdrachten.
Islam --- 210.3 --- wereldgodsdiensten --- islam --- basisonderwijs --- geloof --- 217 --- wereldgodsdiensten - inleidingen --- Wereldgodsdiensten ; inleidingen --- Wereldgodsdiensten --- Wereldgodsdienst --- Maatschappij --- Politiek --- Seksualiteit --- Theater --- Wetenschap --- Architectuur --- Film --- Godsdienst --- Cultuur --- Media --- Kleuter --- Technologie --- Kind --- Geschiedenis --- Voorlichting
Choose an application
Beknopt, zakelijk en helder beschrijft Henk Schouten de vijf grote religies die in Nederland en België voorkomen: hindoeïsme, boeddhisme, jodendom, christendom en islam. De lezer vindt de belangrijkste gegevens overzichtelijk bijeen. Van iedere godsdienst belicht Schouten de oorsprong, bronnen, leer, leefregels en stromingen.
Godsdienst --- Hindoeïsme --- Boeddhisme --- Jodendom --- Christendom --- Islam --- Wereldgodsdiensten ; inleidingen --- 210.3 --- 210 --- wereldgodsdiensten --- religie --- wereldgodsdiensten (ler) --- Religious studies --- godsdienstsociologie --- godsdienstfilosofie --- Hindoeïsme
Choose an application
Twee kinderen vertellen hoe zij hun geloof beleven. Zo komen we meer te weten over de geschiedenis van hun godsdienst, de rituelen, de gebouwen, de feesten en de belangrijkste figuren ... Ieder deeltje bestaat uit verschillende hoofdstukken die telkens eindigen met doe-opdrachten.
Christianity --- Juvenile literature --- 210.3 --- wereldgodsdiensten --- christendom --- basisonderwijs --- geloof --- Christendom --- 230.1 --- wereldgodsdiensten - inleidingen --- Wereldgodsdiensten ; inleidingen --- Wereldgodsdiensten --- Wereldgodsdienst --- Ethiek --- Kunst --- Symboliek --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Man --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Voeding --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- Geschiedenis --- Voorlichting
Choose an application
De nadruk ligt op het dagelijks leven in de verschillende grote godsdiensten, verteld door kinderen. In het lesmateriaal worden verhalen uit de godsdiensten verteld en leren kinderen belangrijke feesten en gebruiken kennen. De eerste kennismaking helpt leerlingen zich een beeld te vormen van wat godsdienst is en welke grote godsdiensten er zijn.
Christian religion --- Indian religions --- Jewish religion --- Islam --- Primary education --- wereldgodsdiensten --- Godsdienst --- Prentenboeken --- Wereldgodsdiensten --- 210.3 --- Boeddhisme --- Christendom --- Geloof --- Godsdiensten --- Hindoeïsme --- Jodendom --- Sikhs --- 210 ) Wereldgodsdiensten --- 244.51 --- Handboek/cursus --- bahai --- boeddhisme --- christendom --- geloof --- hindoeïsme --- islam --- jainisme --- jodendom --- natuurgodsdiensten --- shintoïsme --- sikhisme --- taoïsme --- zoroastrisme --- Wereldgodsdiensten ; inleidingen --- didactiek --- godsdienst --- sikhs --- 210 --- C1 --- Kerken en religie --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene --- Wereldgodsdienst
Choose an application
210 --- wereldgodsdiensten --- hindoeïsme --- boeddhisme --- jodendom --- christendom --- islam --- Wereldgodsdiensten --- Hindoeïsme --- Boeddhisme --- Jodendom --- Christendom --- Islam --- Godsdienst --- 210.3 --- Godsdiensten --- Wereldgodsdiensten ; inleidingen --- Wereldgodsdienst --- Ethiek --- Kunst --- Symboliek --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Maatschappij --- Politiek --- Seksualiteit --- Theater --- Wetenschap --- Architectuur --- Literatuur --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Historische kritiek --- Man --- Noorwegen --- Film --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Voeding --- Media --- Kleuter --- Verpleegkunde --- Vlaanderen --- Vlaams --- Emigratie --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- Vrouw --- Geschiedenis --- Voorlichting --- Religious studies --- Sociology of culture --- Didactics of religion --- Didactics of social education
Choose an application
. 2005
Christian church history --- Indian religions --- Jewish religion --- Islam --- Didactics of religion --- lager onderwijs 3de graad (doelgroep) --- wereldgodsdiensten --- secundair onderwijs 1ste graad --- Godsdienst --- Wereldgodsdiensten --- PXL-Education 2016 --- handboeken secundair onderwijs --- godsdienst --- C3 --- handleiding --- wereldgodsdiensten (x) --- 210.3 --- Abraham --- Bijbel --- Boeddhisme --- Christendom --- Elia --- Evangelieën --- Exodus --- Hindoeïsme --- Jodendom --- Nieuwe Testament --- Oude testament --- Paulus --- 244.51 --- Handboek/cursus --- 209 --- Godsdienst; geschiedenis --- 210.1 --- wereldreligies --- atlas --- Wereldgodsdiensten : spreiding --- Wereldgodsdiensten ; geschiedenis --- Wereldgodsdiensten: oorsprong --- Kunst en cultuur --- Wereldgodsdiensten ; inleidingen --- religie --- christendom --- boeddhisme --- hindoeïsme --- 210 --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene --- Wereldgodsdienst
Choose an application
Er zijn drie grote godsdiensten die in één God geloven: het jodendom, het christendom en de islam. Ze zijn familie van elkaar met Abraham als stamvader. Ze groeien als takken aan dezelfde boom. Hoe zit dat precies? Wat weten wij van elkaar? (Bron: covertekst)
Christian religion --- Didactics of religion --- Islam --- Jewish religion --- lager onderwijs 3de graad (doelgroep) --- lager onderwijs 2de graad (doelgroep) --- 073314.jpg --- Christendom --- Jodendom --- Gebedsdiensten --- Liturgische tijden --- Kerkelijke feesten --- 210.3 --- Feesten --- Geloof --- Godsdienst --- Kinderen --- Symbolen --- Wereldgodsdiensten --- #GGSB: Christendom --- #GGSB: Islam --- #GGSB: Jodendom --- Wereldgodsdiensten ; inleidingen --- (zie ook: Kalenderfeesten) --- Gebedsdienst --- Liturgische kalender --- Kerkelijk feest --- Ethiek --- Kunst --- Symboliek --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Maatschappij --- Politiek --- Seksualiteit --- Theater --- Wetenschap --- Architectuur --- Literatuur --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Historische kritiek --- Man --- Noorwegen --- Film --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Voeding --- Media --- Kleuter --- Verpleegkunde --- Vlaanderen --- Vlaams --- Emigratie --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- Vrouw --- Geschiedenis --- Voorlichting
Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|